бірыңғай мүшелерге сөйлем құрау - бірыңғай баяндауыш мысал
Alejandro
0
20
07.02 16:25
бірыңғай мүшелерге сөйлем құрау - бірыңғай баяндауыш мысал [Подробнее...]
Кіріспе Жұмыстың жалпы сипаттамасы Бірыңғай мүшелі сөйлемдер мен олардың қызметі жай сөйлем синтаксисінің обьектісі болып табылады. Жұмысымызда бірыңғай мүшелер туралы түсінік, тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелердің бірыңғай мүше болуындағы ерекшеліктері, мүмкіншіліктері, жай сөйлем құрамында бірыңғай мүшелердің байланысу түрлері мен оларды байланыстыратын жалғаулықтар, интонация, қапшағай туралы эссе орын тәртібі және бірыңғай мүшелі сөйлемдерде қолданылатын жалпылауыш сөздер кеңінен қарастырылады. Тақырыптың өзектілігі. Репетиторы онлайн от проекта «ИнфоУрок» Онлайн-репетиторы Подберём педагога лично для Вас и запишем на бесплатное вводное занятие!. по всем предметам 1-11 классов; подготовка к ЕГЭ/ОГЭ и ВПР; Цена занятий единая и не. Бірыңғай мүшелерге сөйлем құрау, бірыңғай баяндауыш мысал Бірыңғай баяндауыш: 5 сөйлем құрау керек әр сөзге біріңғай мүшелері бар. бірыңғай мүше, шығармасындағы ажыратушы тыныс. Мақсаты: 1. Оқушыларға бірыңғай мүшелер туралы түсінік беру, сөйлем сөйлем сөйлем ішінен бірыңғай мүшелерді таба білуге үйрету. 2. Сөйлем мүшелеріне талдау дағдыларын, танымдық қабілеттерін дамыту. 3. Ұжымдылыққа, табиғатты сүюге, оны қорғауға тәрбиелеу Түрі: жаңа білімді меңгеру сабағы Әдісі: сөздік әдіс, практикалық әдіс. Бірыңғай мүшелер құрамы жағынан кемінде екі және одан да көп синтаксистік қызметтері бар мүшеден құралады. Сондықтан бірыңғай мүшелі жай сөйлем құрамы жағынан жеке мүшелі жай сөйлемге қарағанда жайылыңқы болады. Бірыңғай мүшелер өзара тәуелсіз, бір-бірімен тең дәрежеде салаласа байланысады. Бірыңғай мүшелердің арасында шамалы кідіріс болғандықтан, олар бір-бірінен үтір арқылы ажыратылады. Қазіргі дәстүрлі ғылыми тұжырым бойынша бірыңғай мүшелі сөйлемдер жай сөйлем болып есептеледі. Бірыңғай бастауыштар жай сөйлемде бір баяндауышты бағындырады: Бейсен, Шымырбек, Қали құлаған жерді аршып жатыр (Ерубаев). 3 – топ. Етістіктен болған бірыңғай бірыңғай мүшелерге мысал келтіру. 5. Бекіту кезеңі. № 1. Сөйлемдерден бірыңғай мүшелі бір ғана сөйлем құрап жазу. Бақта. Сөйлемнің барлық мүшесі де: бастауыш та, баяндауыш та, толықтауыш та, анықтауыш та, пысықтауыш та бірыңғай мүше бола алады. Мысалы: Ел жата. Не істейтін? Бірыңғай баяндауыштар. Сөйлемнің біріңғай мүшелері жалғаулықты, жалғаулықсыз шылаулар арқылы байланысады. тыныс белгісі үтір. (қойылуы, қойылмауы). Сөйлемнің бірыңғай мүшелері сабақ мақсаты: 1.сөйлемнің бірыңғай мүшелері туралы түсіндіру. 2.сөйлем мүшелерінен алған білімдерін ұштау, тіл. Бірыңғай. Жалпылауыш сөздер мысал: бірыңғай сөйлем мүшелері мысалдар: сөйлем ішіндегі бірыңғай мүшелер қандай сөйлем мүшесі болып тұр. қазақ тіліндегі. 5 сөйлем құрау керек, сөйлем мүшелерін оқыту. Мақсаты: 1. Оқушыларға бірыңғай мүшелер туралы түсінік беру, сөйлем сөйлем сөйлем ішінен бірыңғай мүшелерді таба білуге үйрету. 2. Сөйлем мүшелеріне талдау дағдыларын, танымдық қабілеттерін дамыту. 3. Ұжымдылыққа, табиғатты сүюге, оны қорғауға тәрбиелеу Түрі: жаңа білімді меңгеру сабағы Әдісі: сөздік әдіс, практикалық әдіс. Бірыңғай баяндауыш: 5 сөйлем құрау керек әр сөзге біріңғай мүшелері бар. бірыңғай мүше, шығармасындағы ажыратушы тыныс белгілерінің.Жалпылауыш сөздер мысал. сөйлемнің бірыңғай мүшелері. Кіріспе Жұмыстың жалпы сипаттамасы Бірыңғай мүшелі сөйлемдер мен олардың қызметі жай сөйлем синтаксисінің обьектісі болып табылады. Жұмысымызда бірыңғай мүшелер туралы түсінік, тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелердің бірыңғай мүше болуындағы ерекшеліктері, мүмкіншіліктері, жай сөйлем құрамында бірыңғай мүшелердің байланысу түрлері мен оларды байланыстыратын жалғаулықтар, интонация, орын тәртібі және бірыңғай мүшелі сөйлемдерде қолданылатын жалпылауыш сөздер кеңінен қарастырылады. Тақырыптың өзектілігі. Бірыңғай мүшелі сөйлемнің өзіне тән ерекшеліктері мен тілдегі қызметін айқындау жұмысымыздың өзектілігін танытады. Тақырыптың зерттелу деңгейі. Бірыңғай мүшелер, олардың сөйлем ішінде. Баяндауыш дегеніміз қандай мүше? Толықтауыш, анықтауыш, пысықтауыш дегеніміз не? Шығармаларын оқу Мысал келтіру. Сөйлем талдау ХV ғасырда Күлтегін ескерткішіне мынадай жолдар жазылған екен. Қызыл қанымды ағыздым, Қара терімді төктім. Түн ұйықтамадым, Күндіз отырмадым. Тізеліні бүктірдім Бастыны еңкейттім Түрік болғаным үшін. 2) сөйлем құрамынан алынып қалғанда, бірыңғай мүшелі сөз тіркесі құрау мүмкіншіліктерін нақты мысалдар негізінде дәлелдеген, сөз. Білімділік:сөйлемнің бірыңғай мүшелері туралы түсінік бере отырып, білім деңгейлерін тиянақтау,жинақтау,тереңдету,сөздік қорын дамыту; Дамытушылық: есте сақтау қабілетін,салыстыра отырып ажырату дағдыларын дамыту, шығармашылыққа, жинақылыққа, тез,ұтымды жауап беруге үйрету; Тәрбиелік: елін, жерін.
игры в компании друзей 4 человека, игры с друзьями онлайн рустем омаров сериалы, рустем омаров руы mark formelle астана адреса, mark formelle алматы казахский алфавит кириллица, казахская латиница клавиатура жұлын нервтері неге әсер етеді, жұлын аурулары қыз қуу шығу тарихы, қыз қуу ережесі велосипед fixed gear, фикс велосипед купить в алматы
поступление в российские вузы в алматы
бетасерк 16 мг цена
park house боровое
менің сүйікті қалам эссе
92 бұйрық не туралы
.
==============================================================
~~~~~ департамент жилья алматы программы ~~~~~
==============================================================
.